4/8

hej!

nu ska jag försöka berätta om konserten men jag vet inte om jag kommer ihåg allt :P sara får hjälpa mig lite :D
vi kom dit 10 på morgonen och dom som satt först i kön sa att va skulle skriva nummer på handen och så fick jag nummer 10 :D sen satt vi där utanför hela dagen.. men efter ett tag tyckte jag och sara att dt va lite tråkigt så vi gick och tog lite kort och gungade lite på en skolgård som va på andra sidan gatan.. sen försökte vi och hon som satt brevid oss att vi skulle försöka få igång lite allsång. vi tog it takes a fool to remain sane för den kan ju alla. fast dt va bara vi som sjöng så det blev ingen mer sång efter det.. sen efter ett tag började vi prata med dom som va brevid oss i kön :D sen blev klockan äntligen 18.30 och grindarna öppnades! så dt va bara att springa fram till spärrarna, få biljetten avriven och springa upp för backen. tror inte att jag sprungit med så mkt vilja som jag gjorde då! i uppförsbacke oxå.. det va några som sprang om mig men dt struntade jag i. sen när jag kom fram så stod sara där vid staketet och försökte ta mkt plats :D vi trodde att dom som va brevid oss i kön skulle komma oxå men dom stod nån annan stans .. vi stod längst fram där jepson sen skulle stå i början men sen kom vi ju bara närmre mitten hela tiden.. fast först fick vi vänta ca en timme innan nån kom upp på scenen så då passade vi på att blåsa upp ballonger :D sen kom sugarplum fairy ut och spelade sina låtar.. dom va ganska tråkiga och jag kände igen bara 3 låtar tror jag. sen gick dom och the arks bakrund kom fram :D sen kom jens och sylle ut på scenen och efter dom kom leari, jepson och martin sen kom ola! hela konserten va magisk och jag sjöng och skrek och hoppade m.m i alla låtar :D en massa kort tog jag oxå och jag filmade lite :D men batteriet på kameran tog slut under the worrying kind :( jag har lagt in en utav filmerna på youtube, dom andra gick inte att lägga upp men jag ska försöka igen. här är länken till den iaf http://www.youtube.com/watch?v=H4O-HuvQSb4 . dt är jag som har filmat allt :D och man kan höra mig och sara skrika (sara skriker mest :P ) . sen efter konserten så träffade vi dom som hade stått brevid oss i kön. vi försökte vara kvar så länge som möjligt i väntan på att the ark skulle komma ut sen men det tog så lång tid så våra föräldrar släpade oss därifrån. sugarplum fairy kom iaf ut men ingen brydde sig om dom :P en av våra nya kompisar frågade om hon fick ta kort på en av sångarna i spf och det fick hon så hon ställde sig så nära staketet som möjligt och gav mig kameran och så knäppte jag kort på dom :D han såg sur ut, elr nej inte sur men.. tråkig ut :P

lite osammanhängande men ni kan ju skriva nån fråga som kommentar så kan jag svara :D

Kommentarer
Postat av: Luigi

Så som du skrek där borde du ha skrikit på Gröna Lund.

2007-08-08 @ 12:08:18
Postat av: Emma

Vet du (eller nån annan som läser detta) vilka låtar The Ark körde förutom deras singlar? Skulle bli glad om jag fick veta :) Adda min msn ([email protected]) el skriv i min bilddagbok (Lithium1) Tack på förhand :D

2007-08-20 @ 23:23:22
URL: http://lithium1.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0