blablabla

bara för att jag vill att ni ska kommentera mer skriver jag ett till inlägg :D
idag har jag haft tråkigt men oscar har gått till nån så jag har datorn för mig själv :D
och jag har suttit här och chattat med lite roligt folk :D och jag får inte glömma bort nu att jag ska hälsa från felicia när jag träffar the ark , sara du får påminna mig!
och jag ska köpa lite the ark saker på lördag :d jag ska iaf köpa en the ark väska för den är billig :D
men nu orkar jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag ska skriva

Kommentarer
Postat av: MajsKajsa

Ååååh!
Ska du börja samla?
Då kan du tapetsera ditt rum med the Ark-planscher.

2007-08-02 @ 14:03:26
Postat av: Doj-Doj

Det är ju just det jag gör!
Hela tiden sätter jag upp den!
Jag är trött på det!
Jag vill ha den utfälld och fri!

2007-08-02 @ 14:05:06
Postat av: Snoriga Simon

Jag har typ börjat bli beroende av nässpray.
På kvällarna har jag typ kronisk nästäppa.
Det blir som en ond cirkel. Om jag tar nässpray så vänjer sig nog min näsa med det och vill vara täppt varje kväll, så då måste jag fortsätta ta nässpray för jag hatar att snyta mig och det funkar ändå inte för så fort jag reser mig upp så slutar jag att vara täppt.
Men jag lovar att sluta ta nässpray när förpackningen är slut. Då ska jag inte skaffa någon ny.

2007-08-02 @ 14:13:22
Postat av: Britta Bäver

Jag upptäckte idag när jag skulle cykla till biblioteket att det är punka på min cykel.
Jag kan inte cykla på den. Jag var tvungen att gå till bibblan med typ 100 kg böcker att lämna tillbaka och sen när jag gick hem igen hade jag ännu mera böcker i påsen.

2007-08-02 @ 17:47:04
Postat av: Britta Bäver

Nej.
Ingen kunde köra mig.
Jag fick lida!

2007-08-02 @ 20:06:27
Postat av: Nbmjo

MajsKajsa (svarar här istället för att gå in på eran blogg); jag vet inet.. mitt rum är så fult så kanske... men då skulle jag nog bara få ångest av att ta ner alla när vi gör om rummet.. men kanske en vägg iaf, har börjat lite (och då menar jag väldigt lite)

2007-08-03 @ 11:12:01
Postat av: Luigi

Du måste berätta om konserten Malin!

2007-08-05 @ 13:03:58
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Finn

ÅÅÅÅ var köper du The Ark prylarna?? väskan tex?? :)

2007-08-11 @ 17:38:37
Postat av: Nbmjo

Finn: man kan köpa dom där på plats efter konserten (elr före oxå men då får man nog inte så bra platser) :)

2007-08-11 @ 20:14:41
Postat av: Finn

Nbmjo: Tack såååå jätte mycket!!:) Bra för jag ska se de i Norrköping ;)

2007-08-12 @ 10:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0