hej hej

hej hej! idag har jag tråkigt ! jag vill ha kommentarer !

Kommentarer
Postat av: Luigi

Jag hade inte tråkigt idag Malin!
Men jag hade det så himla skitvarmt när jag satt på bussen in till stan och ännu varmare när jag åkte hem. Skitbuss. Jag gillar inte att åka det längre. Jag köpte bl. a nya solglasögon eftersom jag lyckats slarva bort mina andra två par. Jag är så klantig. Om jag hittar dem igen har jag 5 par solglasögon i min ägo.

2007-08-07 @ 16:48:25
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Luigi

I förrgår bakade jag äppelpaj. Men jag gillar inte egentligen varma äpplen så jag hyvlade ett äpple med en osthyvel och la i pajen. Om man inte har så tjocka skivor så smakar det ju inte lika mycket, det var så jag tänkte. Sen skulle jag vispa vaniljvisp när pajen var i ugnen och jag bara typ:
Jag tänker inte stå vid bänken och vispa med elvispen, jag tänker sitta vid köksbordet!
Men det var allt ett dåligt beslut, för jag fick så himla ont i armen för att jag var tvungen att typ böja den på ett konstigt sätt eftersom jag satt ner.
Sen när vi satt ute och skulle äta pajen så sa alla typ:
Shit vilken god paj!
Men jag tyckte att den var äcklig. Det var för mycket äpple.

2007-08-07 @ 16:55:31
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Luigi

Jag har lånat typ skitmycket böcker som kommer att vara skittunga att lämna tillbaka sen. De kommer att fylla upp typ två stora kassar och väga typ ett ton. Mina armar kommer att ryckas från kroppen.
Stackars mig.

2007-08-07 @ 16:59:09
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Luigi

Malin, är inte du lite sugen på att veta hur det går för Harry Potter?
Du kan muta mig med något så kan jag berätta.

2007-08-07 @ 17:01:01
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Luigi

Nästa gång jag bakar en sån paj säger jag till dig Malin!

2007-08-08 @ 09:43:35
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Den ett år äldre Tony

Tack för den fina sången Malin. Now I am back from the semester! Den var magisk! (Inte)
Här hemma verkar det ha varit fullt upp. Konserten verkade kul. Jag skulle jättejättejättegärna gå på konsert. Fast med Marit Bergman, Timo Räisänen eller The Killers. Eller Slagsmålsklubben.
De är asbra! De spelar typ electronica och det är ju typ inte alls min vanliga musikstil men det är så underbart. Ska kanske köpa deras skiva för mina nya, fina, redan lite spenderade pengar. Annars fick jag bl.a. Marit Bergmans skiva, The Killers skiva och en bok som heter Kamikaze Kaniner. Den har underrubriken Små gulliga kaniner som helt enkelt inte står ut längre, och den är full av bilder på kaniner som begår självmord på nya sätt, typ i brödrosten. De är ganska inovativa, eller till och med mycket. Jag skulle vilja köpa fortsättningen också: Kamikazekaniner II-Nu ännu mera död, eller nåt sånt heter den. Mamma klarade bara av att kolla i nästan halva. She hasn't got what it takes.Jag skulle viljaha en bok som heter Vad djuren gör när ingen stör. Det är också en bok med bilder. Det är helt enkelt vad djuren gör när ingen stör. Oj oj oj vilken lång kommentar! Men så har jag ju varit borta länge. Vi se skanske nån dag, Malin. Hej så länge
/Tony som tror att han kommer dö för han andades in sin hårspray. Äckligt. Och säkert dödligt. Även fast det inte står på flaskan. Eller tryckbehållare heter det.
P.S. Jag skrev egentligen nästan hel den här igår kväll men vi 3 så blev datorn helt knäpp så jag stängde bara av utan att stänga några fönster och då kunde jag skriva färdigt idag. Smart va? D.S.

2007-08-08 @ 11:29:32
Postat av: Tony igen

Förresten så fick jag ALLA Sailor Moon avsnitt också. Vilken drön alltså! Det är på japanska dock med engelsk text, men det är jag van med. Jag kollade nämligen på ca. 70 avsnittjust så på YouTube denna sommar. Ack vilken hemsk kvalitet, men ack så trevligt ändå! Nu är jag på säsong nr. 3 av 5. Det finns tre filmer också. Aaaah! Paradiset!
/Tony

2007-08-08 @ 11:37:17
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/tonyochluigi
Postat av: Tony som lyssnar på The Killers och sjunger och skriver samtidigt. Simultankapacittet!

Också var vi på Liseberg på min födelsdag. Den dan var helt underbar. Vi kom halv elva dit och åkte 12 timmar senare! Då hade det börjat mörkna och när vi satt i flum ride kunde man se ut över hela området och det var helt underbart för allt lyste. Det skulle vara kul om du, jag och Luigi kunde åka dit nån gång när vi blir äldre. Kan jag åka lite mer också. Jag ville åka Uppswinget men ingen ville åka med mig så det blev aldrig av och jag ångrar mig pissmycket. Jag blev helt dränkt i Kållerado (en forsrännings grej). Jag ska ALDRIG mer åka den, om jag inte är iklädd regnponcho. Jag fick gå med blöta kläder hela dan. Det var askallt. Jag tror jag ska ringa Luigi nu, igen. Det var upptaget sist. Sen ska jag föreslå att vi ringer dig också, om det nu blir nåt överhuvudtaget. Tjoho!
/Tony
P.S. Shit! Jag höll på att försäga mig. Eller snarare förskriva mig. Jag råkade skriva Luigis riktiga namn. OJOJOJ! Tänk om jag inte sett det! D.S.

2007-08-08 @ 12:41:24
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/sommar
Postat av: Luigi

Om jag böjer på mina tår så att de viks gör det jätteont i dem och det blir ett veck i huden på alla tårna.

2007-08-09 @ 12:50:27
Postat av: TonyToni

Mina tår fastnar närjag rör på dem iblad. Det hände flera gånger på badhuset. Jag var tvungen att ta bort det för hand. En gång var jag mitt ute i vattnet och det dröjde flera sekunder innan jag kom upp ur vattnet och kunde ta bort det ocg det gjorde jätteont. Och dessutom har jag gjort illa min fot innan och det gjorde ont ibland när jag simmade. Men på det stora hela var det väldigt roligt. Det mest yttrade ordet var nog sugar----. Vi körde jag-pratar-under-vattnet-och-du-ska-höra-vad-jag-säger-leken. Luigi sa nåt mystiskt, sammansatt som jag inte kan minnas, men jag tror det slutade på grop, men i alla fall så tyckte jag alltid att det började på sugar och sen vissa andra slumpmässigt utvalda ord. Men första gången var jag jätte bra och tog det på andra gången. Först tyckte jag Luigi sa fotbollsstjärna men sen hörde jag. Regnbågsstjärna! Och då var jag ju bara tvungen att sjunga lite av Regina Lunds underbara Rainbow Star! Cause you are, cause you are what you are! Rainbow Star! Oh, vad underbart! Wawawawawawawawa!
Jaja, jag ska kanske kolla färdigt på mitt Sailor Moon-avsnitt. Jag är nu inne på fjärde säsongen! Yey!
/Toni med i

2007-08-10 @ 01:31:29
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Tani

Jag är rädd att jag ska bli en Sailor Moon-nörd. Ah, nörd är fel ord, it sounds too harsh. Mer typ Sailor Moon-galen i det person. Inte för att jag bryr mig, för mig är det ju bara kul, men jag är ju redan asocial pågrund av mitt överdrivna Harry Potter-intresse. Idag på bussen från stan höll jag på att babbla med Luigi jättemycket. Jag kommer att tråka ut er hela tiden och bara prata om Sailor Moon. Och kanske Harry Potter också. Ack, vilket svårt val. (Inte. Jag väljer Sailor Moon, såklart! Hahahahaha! Inte. Jag ska nog lyckas klämma in både er och Sailor Moon i mitt schema. Men ni får säga ifrån om jag babblar på för mycket. Okej?)
/Tani

2007-08-10 @ 01:53:31
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Tony the Pony

I'm a Pony! Gnägg, typ!

2007-08-10 @ 01:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0