hej hej

smarta jag hittade en länk så jag kunde se the ark på way out west igår :D men jag ville ju vara där men eftersom det är i göteborg och jag inte ens får åka till grönan för att se the ark iår igen så fick jag nöja mig med att se dom på datorn :) fast i början av new pollution så sa oscar att han ville koppla in rautern och pappa gick med på dt så då drog dom ut modemet och internet funkade inte på 10 minuter :( så kan nån säga om dt va nåt som hände mellan new pollution och slutet av it takes a fool. vad sa ola i sitt mellansnack innan it takes a fool? och (höll nästan på att glömma att säga det här men) grattis på 16-års dagen the ark!

Kommentarer
Postat av: Tony

Malin, tala inte om Way out West. Jag känner för att gråta. Jag ville jättejättejättegärna åka dit, men vi skulle ju bort. Och du vet ju hur mycket jag gillar Timo Räisänen. Buääää! Och Säkert! var också där. Och Regina Spektor med! Och The Ark! Buhu!
/Tony

2007-08-18 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0