hej hej

hej!
idag började skolan igen, vilket jag tycker är tråkigt. jag vill ha längre lov!  men nån gång måste väl lovet ta slut. det ända bra med att börja skolan igen är att träffa alla kompisar igen men ibörjan av dagen var klassen väldigt mkt uppdelad men det blev lite bättre sen under dagen... jag tycker att vi har väldigt många halvklasstimmar iår men dt är bra.. skönt med halvklass på t.ex musiken, vi hann göra mkt mer än vad vi brukar. och idag har jag haft teknik för första gången.. det va kul, rolig lärare :D på spanskan fick vi gå en tipsrunda och svara på frågor..
oj, nu höll jag på att glömma en viktig sak. matilda har börjat i min klass! alla lärare skulle prata med henne och fråga vad hon heter för hon stod inte med på klasslistan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0