hej hej

hej hej!

nu försöker jag ännu en gång ladda in mina bilder från grönan till youtube. men youtube gillar inte mig :( men vi får hoppas att dt funkar, för jag vill att folk ska få se mina filmer!

idag i skolan fick vi äntligen skåpen. över en vecka i skolan utan skåp är svårt. fast jag gillar inte mitt skåp. det är ett underskåp och jag vill inte ligga på golvet för att se in i det :/ men nu blir jag tvungen.. och jag va tvungen att dela skåp det här året oxå..

och nu är sommaren slut oxå :( den brukar ju fortsätta längre än vad den gjorde iår. förra året va jag ju och campade med klassen i djupviken i början av september.. nej, nu ska jag inte börja komma in på en massa gamla saker. men det brukar ju vara sommarväder när det är storvretadagarna så jag hoppas att dt blir bättre väder innan helgen..

orkar inte skriva mer nu..
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Luigi

Igår körde jag typ glad-jude-attityd (judisk vecka i testingtorsdag) och var uppåt och så, jag låtsades inte om att jag var lite sur och trött. Då idag så kom all den där undertryckta surheten över mig som en myrspraysflaska som bara sprayade mig med surhet hela dagen och tyngde ner mina ögonlock med sitt vita pulver. Och så frös jag. Det var kyld myrspray.

2007-08-28 @ 17:54:56
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/tonyochluigi
Postat av: Luigi the Julaftonlängtare

Jaa! Sommaren är slut Malin!
Men desto närmare kommer vi då till julen!
DET ÄR BARA 117 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Så du kan liksom sluta deppa för det och göra som jag. Längta till den bästa dagen på hela året!
Bättre än födelsedagar! Bättre än påsk! Bättre än våffeldagen! Bättre än sommarlov! Bättre än 4 kilo godis! JULAFTON ÄR BÄTTRE ÄN ALLT I HELA VÄRLDEN!

2007-08-28 @ 18:03:14
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/tonyochluigi
Postat av: Luigi the person som kan shitmany alla-barnen-historier

Jag ska skriva alla alla-barnen-historier som jag kan om Malin!
Alla barnen gröpte ur fisk utom Malin för hon gick till potatismosfabriken ock la bananer i moset.
Alla barnen sjöng julsånger utom Malin för hon knackade dörr och var det ingen som öppnade så la hon en banan i deras brevlåda.
Alla barnen gick på disco utom Malin för hon gick på ett annat disco som hette bananadiscorama och kastade bananer på alla som var där.
Alla barnen var och besökte sin mormor utom Malin för hon var och stal bananer på en kurs där de skulle rita stilleben.
Alla barnen åt skolmat utom Malin för hon var och lade bananer i en lång rad som räckte ända till McDonalds i Oman.
Alla barnen åkte pulka utom Malin för hon hade byggt en pulka av bananer och när hon åkte på den så gick den sönder för bananerna åkte ur sitt skal.
Alla barnen gjorde fyllda fläskfiléer på hemkunskapen utom Malin för hon gjorde lövbiffar som hon använde som tortillabröd för att rulla in bananer i.

2007-08-28 @ 18:23:11
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/tonyochluigi
Postat av: Tony the philosopher who had bits his theory stolen from him by his best friend Luigi. Japuti, I thought you were my friend!

(Luigi, I don't care about the theory. It was just a joke.)
Minns du förresten det spelet Luigi? På Liquid Generation? Man skulle vara Japuti och ta kompisens organ genom gångar, utan att nudda kanten. Om man misslyckades sa kompisen saker med sin indisk-brytna engelska bl.a. Japuti, I thought you were my friend!
Visste du att om man sover på ett instrument så lär man det sig snabbare? Enkel logik fårn "Lauras stjärna". Hennes pappa har Nalles från "Nalle har ett stort blått hus" röst.
Mahaunabhajhjshdidjkldjncdbyugeuncncud från Toony the Loony!

2007-08-28 @ 18:28:19
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/francesca
Postat av: Tony

Luigi, du glömde:
Alla barnen stekte fisk på hemkunskapen, utom Malin för hon kokade en banan som hon hittade i hennes bästis strumpa.

2007-08-28 @ 18:32:05
Postat av: Toony

Oj, jag såg inte att du också hade skrivit hemkunskapen. Jag kom på en till:
Alla barnen gick i skolan och hade almänt tråkigt utom Malin för när hon var i utvecklingsstadiet för sim bananvärld som hon skulle bygga i Allingsås (som skulle byta namn till Banansås) och där skulle allt vara gjort av bananfruktkött och skal och kärnor så halkade hon på ett bananskal som hon råkat kasta på golvet när hon skulle träffa papperskorgen och då trillade hon ner i sin egen banancement som hon gjort av bananmos och rivet bananskal och massor av malda banankärnor (som hon hade väldigt svårt att hitta för de finns bara i vissa bananer så hon var tvungen att köpa dem dyrt av en mystisk man vid namn Maske Mysko på ebay) och när hon kom upp ur byttan hade hennes konkurrent redan köpt Allingsås för att förvandla det till Gurksås som skulle vara gjort av gurkfruktkött och skal och kärnor och då blev hon så deprimerad att hon var tvungen att börja planera ett nytt behandlingshem för deprimerade bananbesatta som skulle ligga i Eslöv (som skulle byta namn till Bananlöv) och som också skulle vara byggt av bara bananer för att personerna skulle vara lite glada i alla fall så då hade hon inte tid att gå till skolan.
Bra va? En riktigt lång en!
Loony Toony

2007-08-28 @ 19:41:30
Postat av: Tony

Alla barnen gick eller cyklade eller åkte buss till skolan utom Luigi för han åkte på sina kålskidor som han tilverkat av ihoppressade pizzasalladkålar.

2007-08-28 @ 19:54:51
Postat av: Tony

Alla barnen gjorde bra ifrån sig i skolan utom Tony för han hade på sig sina tomatglasögon och då sag han inget och dessutom droppade dem tomatslem över alla hans papper så att de löste upp sig.

2007-08-28 @ 19:57:13
Postat av: Kooli-Kooli-Kooli-Kool (Luigi)

Alla barnen rullade ner för backen utom Jabba the Hut för han var så tjock och kladdig så han bara fastnade i backen när han skulle rulla där, men på undersidan var han inte kladdig så han hoppade som en boll ner för backen men sen när han kom ner råkade han landa på ett annat barn och suga in honom i sitt fett så Jabba the Hut blev ännu större, nu när han hade kommit på denna metod gick han och satte sig på alla i hela backen och sög in dem i sitt fett, till och med dagisfröknen.

2007-08-29 @ 07:01:53
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/tonyochluigi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0