hemskt

hej
idag i skolan hände nåt hemskt! dt va en orkester från london som skulle uppträda i våran matsal och så började dom spela.. och så spelar dom nästan samma sak som spelades på e-tuna i över 4 timmar! jag dog nästan men då ändrades låten lite så jag kunsde vara lugn. ni som inte va där fattar inte hur mkt jag hatar den där låten! ni som va där skulle tycka att dt va lika hemskt som jag. några få hemska sekunder blev det. annars så va den där engelska orkesten ganska bra men dom spelade inte så bra låtar..

Kommentarer
Postat av: Luigi Coco-Bang-Bang

Kolla in Malin!
Här är ditt namn skrivet på olika sätt:
01001101 01100001 01101100 01101001 01101110
Momalolinon
-- .- .-.. .. -.
Mike Alpha Lima India November
nilaM
Alla barnen åt korv utom Malin för hon var hemma med sina apor och gjorde bananmos.

2007-08-28 @ 18:09:04
URL: http://testingtorsdag.blogg.se/tonyochluigi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0