it takes a fool to remain sane

hej hej!
här sitter jag och lyssnar på it takes a fool.. och har tråkigt.. snart så ska jag åka till mormor och morfar och så ska jag sova över där och sen imorron ska jag åka och fira min kusin som fyller år nån gång nästa vecka..

i måndags började skolan och jag saknar sommarlovet. som tur är har jag iaf minnerna kvar från det här underbara lovet :D hökebo, bulgarien, riga, grönan, the ark och the ark! <3 mkt bättre än så kan inte ett lov vara. lr jo dt kan det men jag är ändå ganska nöjd med det här lovet :D jag tror iaf att jag har slagit rekord i hur många nya vänner jag fått på ett lov ! :D

nu orkar jag inte skriva mer ..

hejdå alla angelheads (och alla andra oxå !)

Kommentarer
Postat av: Luigi

Vad betyder angelhead?
Är jag en sån?
Skriv in mer förslag på test till testingtorsdag Malin!

2007-08-25 @ 16:27:45
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Tony the Pony

Mkndskcnsjjcjksckcjshss på dig Malin!
Har du läst Francescas blogg nu? Hon vill gärna ha kommentarer!
/Tony

2007-08-26 @ 10:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0