lite till ..

här är lite höjdpunkter av vad som hände:

några bakom oss började sjunga "blinka lilla ola" (blinka lilla stjärna fast ola isf stjärna). och ola hörde dt och sträckte fram micken så den va framför mig så då va jag ju tvungen att sjunga med jag me :D sen sa ola nåt om att dt va en gammal visa med lite ny text och att han va ju där ..

en annan sak va att sara hade gjort en skylt . på ena sidan stod det Tell me this night is not over (först hade hon skrivit tell me this night is over men sen kom hon på att hon va tvungen att klämma in ett not oxå :P ) och på andra sidan stod det calleth you commeth I direkt... sen på konserten började dom spela tell me this night is over och vi försökte få kontakt med vakten som stod framför för att skylten låg på marken framför staketet. men han va så seg så när vi fick upp skylten så slutade dom spela tell me this night is over och började spela calleth you commeth I så vi vände på skylten. sen nån gång mitt i låten läste ola på skylten och sen tittade han upp på oss och log!

läs saras blogg, hon har skrivit mycket bättre än mig om den här dagen dreyra.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Luigi

Jag hade redan läst lite på Saras blogg så jag visste vad som hade hänt innan du skrev. Men spelar roll, det var trevlig läsning i alla fall.
Blinka lilla stjärna är verkligen bra att göra om texten på! Som du vet Malin!

2007-08-06 @ 19:08:48
URL: http://testingtorsdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0