the ark på grönan del 2

efter ett litet tag kom ingel, sara, linnea och lovisa på att dom ville åka kvasten så dom gick så jag fick sitta kvar där och vakta platserna och sakerna. jag tror att dom fick med sig kristin och clara oxå (dom stod vid staketet en bit bort men hade med sig en av deras mammor så hon satt och vaktade deras platser). så när jag satt där så hittade jag saras mp3 och började lyssna lite på den och sen efter ett väldigt långt tag kom dom tillbaka mendå hade dom inte åkt än utan dom hade bara köpt biljetter. men dom tyckte lite synd om mig som skulle sitta där helt ensam så lovisa lät mig leka med hennes sminkväska (hon hade tagit med sig onödigt mkt smink) och hennes iPod. så jag satt där ett tag och gick igenom lovisas smink och kollade hur många the ark låtar hon hade på iPoden. hon hade 45 the ark-låtar så det betyder att jag har fler än henne :D . men efter ett tag började jag prata med en tjej som var där helt ensam. sen så kom dom andra tillbaka för att dom skulle köpa fler biljetter och åka kvasten igen. så gjorde dom det. sen kom dom tillbaka och lovisa hade slut på pengar men dom andra ville åka jetline så jag åkte jetline med dom :D jag och sara satt längst fram och vi tränade på att skrika. sen efter det åt vi lunch. jag hade med mig pasta sallad men det va en massa äckliga grönsaker i den fast jag åt iaf upp alla pasta och sen slängde jag resten.  sen skulle ingel åka hem för hennes mamma hade varit i ryssland i en månad och skulle komma hem. sen så gick sara, linnea, kristin och klara och ställde sig utanför huset där the ark var och jepson och leari kom ut och pratade med dom. och sen kom en tjej från nån fan-sida och frågade om hon fick ta kort på skylten och det fick hon för mig och lovisa fast sara inte var där :P sen när jag inte orkade sitta ner längre gick jag ut och letade efter sara och linnea och så hittade jag dom där. och det va då jag fick veta att jepsons flickvän är gravid och vi gillar inte jepsons flickvän, hon har en ful lugg. sen berättade jag för sara att det var nån som kommit och tagit kort på hennes skylt med mig och lovisa bakom. sen kom dom där från den där sidan och frågade sara om dom fick intervjua henne och ta ett kort och det fick dom. men dom sa till oss att dom inte ville intervjua oss men vi kunde få vara med på bild istället så hon tog en bild på oss ur en konstig vinkel (underifrån) så jag fick stå på knä framför dom andra. sen gick vi tillbaka till våran plats och hämtade lovisa för vi ville åka jetline igen. jag sa åt den där snälla tjejen som var där helt ensam att hon skulle kolla så att ingen tog våra saker. sen gick vi och köpte biljetter och biljattmaskinen va sur och vägrade ta emot min hundralapp som va tvungen att åka in och ut ur den där dumma maskinen mins 10ggr. men sen tillslut så fick jag mina biljetter och vi gick till jetline. jag och sara satt längst fram igen och när vi åkte upp för en backe sjöng vi one of us is gonna die young och linnea som satt bakom va lite rädd så vi ropade kolla the ark-bakrunden och så pekade vi men hon hörde inget . sen när vi åkte klart stod vi och skrattade åt våra bilder i minst en minut och sen gick vi. fast sen kommer saras mamma springandes och säger att den långa blonda tjejen (lovisa) hade tappat sin plånbok så jag och sara gick tillbaka och där stod linnea och lovisa och pratade med hon som jobbade med att sälja bilder och hon pratade i telefon. sen kom det några och sa att dom hittat en plånbok och lovisa hoppade fram till dom och tog den och tackade för att dom hittade hennes plånbok. sen så gick vi och satte oss framför scenen eftersom det började komma mer folk så det blev svårare att komma fram. så när vi satt där kom jejja och pratade lite med oss och skulle ta kort på oss men hennes kamera fick slut på batteri så han fick ta kort med saras kamera istället. och jejja skulle som vanligt kasta upp hårspray till martin så när vi skulle ta kort på henne tog hon fram hårsprayen så att den oxå kom med på bild.

Kommentarer
Postat av: Luigi

JAAA!
Så kunde ni ha sagt!
Malin: Tjenis allihopa. Jag heter Malin och är Arkoholist.
Alla: Hejsansvejsan Malin!

2007-08-19 @ 18:39:22
Postat av: Bimbo-Bjorta

Jag har ångest för imorgon!
ÅNGEST! JAG VILL INTE!

2007-08-19 @ 18:41:20
Postat av: Luigi

Vet du vad Roberto gör Malin!?
Han kollar på någon himla Kiss-konsert från 1979 där de har sönder sina gitarrer och sabbar dem.
Jag hör ljudet från tv:n.
Han säger att Beth är deras mest framgångsrika låt.
Och den är ju en BALLAD!

2007-08-19 @ 18:43:58
Postat av: Lovisa

Haha, ja fick panik när ja tappa plånboken XD

2007-08-21 @ 19:55:21
Postat av: Nbmjo

Lovisa: det skulle jag nog oxå får om jag hade en, men nu hade jag mina pengar på alla möjliga ställen istäälet ;P

2007-08-22 @ 19:33:51
Postat av: Moa

x'D
Synd att min kompis hade fotboll annars hade jag nog oxå träffat er ;D

2007-08-23 @ 21:14:46
URL: http://mola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0