1 Juni 2007

Hej!

idag fyllde Maria och min kusin Kevin år. GRATTIS säger jag till dom! idag var dt skoljogg och vi var tvugna att gå en sträcka som va lite längre än 5 km. mina fötter dog X__X. det här va nåt hela skolan gjorde så jag gick med matilda. hon dt va kul att gå med henne iaf för jag har inte träffat henne på jättelänge. jag frågade henne om hon skulle konfirmera sig och då sa hon att hon skulle göra dt med mig så nu måste jag konfirmera mig. vi gick och gick och pratade och.. kastade kottar på folk XD. sen när jag kom hem kunde jag knappt gå för att jag hade så ont i mina fötter. mamma måste köpa vattensulor till mig. nu finns dt inget mer att skriva.

pusshej <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0