5 och 6 juni 2007

Hej!

den 5:e juni fyllde jag år :D den 5:e va jag oxå på klassresa till stockholm :D först på morgonen kom familjen och sjöng för mig och gav mig presenter. sen gjorde jag mig iordning för skolan. sen skjutsade pappa mig till greta och sara och sen gick vi till tåget. där va typ halva klassen och sen kom alla andra oxå. sen när tåget kom åkte vi till uppsala. sen väntade vi där ett tag på tåget till stockholm och jag fördrev tiden genom att ta kort på alla i klassen (vilket jag även fortsatte med resten av dan). sen åkte vi till sthlm och alla blev besvikna när vi kom på tåget för dt va ett äldre tåg än det vi åkte till uppsala med. sen i stockholm gick vi omkring i gammla stan och svarade på frågor. sen va vi lediga ända fram till 13.00. vi åt luch från en korvkiosk för vi va så hungriga så vi tog det försa man kunde hitta. sen förstörde jag mina strumpbyxor så dom va trasiga resten av den dan. sen gick alla in i storkyrkan kl 13 och svarade på frågor där inne. sen gick vi och tog färjan till grönan där vi köpte inträde och åkband till gröna lund. sen va vi där ett tag. sen ville jag åka fritt fall men ingen ville åka den med mig så jag fick åka den själv = 30 minuter ensam i en kö X__X. men jag blev räddad genom att matilda ringde efter en kvart och sa grattis och pratade en massa. sen när jag nästan va framme va jag tvungen att sluta prata. klockan 10 köpte vi sen en sockervadd och gick ut från grönan. jag kom hem ca halv ett.

den 6:e juni va det nationaldag ( = röd dag = ledig från skolan) då kom släkten och grattulerade mig :D. sen på kvällen när alla åkt hem ringde matilda och frågade om hon fick komma till mig och det fick hon. hon hade med sig en chokladask som present till mig och sa att hon skulle köpa nåt mer sen när hon skulle till sthlm :) . sen sa hon att hon skulle hoppa hopprep på ärentuna games och så lånade hon mitt hopprep. sen cyklade hon hem igen...

Kommentarer
Postat av: Luigi

Jag och Tony ska paddla Kanot på Ärentuna Games!
Tillsammans med Adam och Niklas.

2007-06-07 @ 17:42:48
URL: http://testingtorsdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0