lördag (vet inte vilket datum) i juni 2007

hej!

idag har jag nästan inte gjort nånting :( lr jo jag har köpt nya ridskor :D:D:D:D:D och på månda ska jag på ridläger :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D! och jag har inget att göra och jag är dålig på att skriva blogg :P jag skriver bara när jag inte har nåt annat att göra lr när folk börjar klaga (vilket har hänt en gång. Tony och Luigi klagade bara för att jag inte skrev på 2 dagar. Men tänk, nu kommer jag inte skriva på minst 4 dagar för jag ska på ridläger :D:D:D:D:D:D:D. och nu ska jag skryta lite om min blogg som är bättre än testingtorsdag för min blogg har haft 6 olika personer som sett bloggen på samma dag (flera ggr) och ni har bara 5 som högst hahahha och nu tycker ni säkert att jag skriver konstigt idag men dt är brar för att jag inte har nåt att göra :P

pusshej <3 !

Kommentarer
Postat av: Tony

Malin, du sårade mina känslor. Jag blir ledsen när du säger så. Buhu.
Vi vann i alla fall på kubben. Nu blev jag glad igen för jag slog ner 3 kubbar!

2007-06-16 @ 23:23:08
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Womba-Womba

Vi vann också. Det blev oavgjort!
Ingen vann!

2007-06-17 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0