midsommar

efter ridlägret åkte jag hem och duschade och packade om. sen åkte jag till mina kusiner i arboga. sen va vi där hela den dan och vi sov över där. sen nästa dag åkte vi till stallet och hälsade på min kusins häst och gav den lite mat. sen åkte vi till sko och skinngubben i köping (stor märkeskläder affär) som min fasters sambo äger. 

jag köpte:
1 par svarta converse 
1 par svarta converse på klack
1 svart och vit randrigt linne
1 svart kofta

det känndes like konstigt att gå omkring där i affären helt själv. sen åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Rotis

Jag var på stan idag.
Jag köpte:
En blå klänning
En grå tröja
25 st. armband
En bok

2007-06-24 @ 16:36:07
Postat av: Luigi

Är du en man Malin!?
Det visste jag inte.

2007-06-24 @ 16:40:36
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Lolle Mose Kove Rump

Jag är så ledsen nu när du ska åka till Bulgarien. Du ska vara där så länge. Det är tråkigt.

2007-06-25 @ 22:47:18
Postat av: Imsevimse spindel

Malin!
Kolla in Tony och Luigi!
Nytt inlägg på båda bloggarna!

2007-06-29 @ 15:42:01
Postat av: Luigi

En physalis är en liten orange frukt inkapslad i ett hölje av löst åtsittande beige skal.
En sån kommer du att få Malin. Med posten!
Spännande va?!

2007-07-07 @ 17:04:16
URL: http://testingtorsdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0