25 maj 2007

hej hej!
Idag va jag i skolan (bli du förvånad :P)Dt va fotbollsturnering för alla 7:or ( = jag egentligen bara skulle sitta och titta på det och inte göra nåt annat) men jag va tvungen att jobba i matan från 9.30 till typ 13.00. Jag jobbade med Sara :) man var tvungen att ha på sig världens hårdaste och oskönaste skor och jag höll på att dö för att det va så tråkigt! sen när vi kom tillbaka och tänkte att vi skulle kolla på när våran klass spelade sin sista match kom dom och sa att dom vunnit allt! sen va vi tvungna att vänta i en halvtimme på prisutdelningen. Priset va... en aldinask som vi ska äta på måndag (säkert på klassrådet) det där va allt som hände idag..
pusshej
<3 !

Kommentarer
Postat av: Sara

hemskt med fotboll

2007-05-25 @ 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0