27/5 2007

Hej!

idag skulle oscar på nån såndär konfirmationssak idag igen för sista gången men jag vägrade följa med på den för jag klarar typ inte av att gå på högmässa i kyrkan. så jag stannade hemma och sov, åt, och satt vid datorn..
Sen ringde mamma och sa att vi skulle åka till stan och titta på blommor och efftersom det va mors dag idag fick jag inte säga emot. så jag fick 3 minuter på mig att göra mig klar (sminka mig m.m )och gå ut och låsa dörren. Sen åkte vi in till stan. jag tog en massa kort på blommor och hade allmänt tråkigt.. fast jag tog en massa fina kort på blommorna.. sen åkte vi till gränby centrum och köpte glass. sen i bilen hem va oscar dum mot mig för att jag sjöng när jag lyssnade på radion men dt är ju typ omöjligt att inte sjunga när man hör en låt man känner igen och tycker är bra.. det här har varit en ganska tråkig dag..

pusshej <3 !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0