28 maj 2007

Hej!

Idag i skolan hade vi ingen spanska (tror jag, jag gick aldrig till expeditionen och kollade) så jag, maja och becci gick omkring lite.. vi gick först till palmen och köpte marabou och daim och sen gick vi till storvretaskolan och hälsade på harriet :P sen när vi kom tillbaka till skolan gick vi in vid C och där träffade vi maria och matilda så vi stod och snackade med dom ett tag och matilda blev sur när jag skulle krama henne för min jacka va blöt :P

Sen efter skolan va jag med greta och sara och vi gjorde inte så mkt.. vi snackade mest.. sen kl18.00 va jag tvungen att äta och sen bråkade oscar med mig och pappa om datorn och nu får vi inte bråka om datorn längre för då får vi bara ha datorn en timme var varje dag, jag borde inte få dt straffet för att oscar är dum..


pusshej <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0