31 maj 2007

Hej!

Idag hade vi ingen spanska och eftersom vi alltid har håltimme innan spanskan och innan den har vi lunch så fick vi väldigt lång lunchrast! men jag fick veta det ganska sent men men.. Jag, Maja och Becci gick till dt där nya godisstället (tildas cafe tror jag att dt heter) och köpte massor me godis :D fetisch me! sen satt vi på en bänk och åt halva påsen. resten har jag i mitt skåp nu eftersom jag är den ända som inte delar skåp med nån av oss 3 :D . sen gick vi tillbaka till skolan och gick runt, runt i skolan.. sen blev dom från franskan klara så då satt jag, greta, sara och sofia och pratade i nästan en timme.. sen va sofia tvungen att gå tillbaka till sin klass och vi gick till NO:n. På NO:n va vi ute och samlade löv m.m det va tråkigt men dt va iaf bättre än matte som vi haft på dom andra NO lektionerna den här veckan.. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så

pusshej <3 !

Kommentarer
Postat av: Sara

Länk finns på min sida! Man kan klicka på låtnamnet.

2007-05-31 @ 21:04:28
URL: http://dreyra.blogg.se
Postat av: Luigi

Jag har klarat level 1 Malin!
Jag suger på det. Bubblen bara studsar i huvudet på mig när jag ska skjuta.

2007-06-01 @ 09:51:47
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Luigi

Har jag och Tony vunnit tävlingen?

2007-06-01 @ 09:53:21
Postat av: Sara

Tyvärr, nej. Kan inte hitta downloading sak med den låten. :/

2007-06-01 @ 16:52:48
URL: http://dreyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0