Konfirmation

Hej!

Idag Skulle Oscar (storebrorsan) konfirmera sig, så jag va tvungen att vara i kyrkan ca 1 timme :( det var väldigt tråkigt! fast dom verkade ha ganska kul iaf :P dom spelade upp teaterstycken om de 10 budorden m.m. Nu kommer den stora frågan.. Ska jag konfirmera mig nästa år?? Oscar fick pengar och presenter som om det skulle vara hans födelsedag och alla som jag känner som har konfirmerat sig säger att det är kul. Men att gå till kyrkan en massa gånger? det vill jag inte. men om nån av mina kompisar kommer konfirmera sig kommer kanske jag oxå göra det. men dt verkar inte som om nån vill det.. jag har iaf hela sommaren på mig att bestämma mig för hur jag ska göra ..

pusshej <3 !

Kommentarer
Postat av: Luigi

Vet du Malin. Om man ska konfrimera sig sa de som kom till vår skola att man ska gå till kyrkan en gång i veckan i ett helt läsår! Jag och Tony tänker inte göra det.

2007-05-27 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0