:D

hej!
nu va dt länge sen jag skrev igen. jag måste skärpa mig!

i lördags åkte jag och sara till lovisa i sthlm :D vi hade jättekul hela tiden!
dt försa som hände när vi kom ut från stationen var att vi såg jensens bøfhus alltså jens böghus! ja dt va kul. vi nästan låg på marken och skrattade. men som tur va gjorde vi inte det för då anske vi hade blivit överkörda.
sen gick vi omkring lite och vi gick in i en affär där vi hittade jättesnygga silverglittrande hattar! sara och lovisa köpte varsin. jag gjorde inte det. ångrar att jag inte gjorde det.
sen gick vi hem till lovisa och såg på hela vi är the ark och skrev på bdb att vi skulle ha knappbegravning och att vi skulle samlas på plattan kl 17. då hade alla ca en timme på sig att komma. sen åkte vi till plattan och ingen va där så vi gick lite i affärerna som låg där (ja, dt finns affärer där nere. dt visste inte jag förut). sen tog i bussen till grönan och gick och kollade på backstagedörrarna. vi kunde se in till grönan. sen gick vi till vattnet (ni vet där brevid färjan) och täånkte begrava knappen i vattnet. lovisa kastade knappen. den flöt. sen satt jag och lovisa och sörjde och sara tog en massa kort på oss. sen hade vi begravningsfest och dansade till TWK och CfG. vi hade till och med publik! men inte ens en liten applåd fick vi! det var elakt! vi som sjöng och dansade så bra!
sen gick vi ner till vattnet och satt där och efter nån minut hittade jag en brygga som jag klättrade upp på och så tog vi en massa bilder :D
sen så skulle vi gå därifrån för jag och sara skulle hem och lovisa skulle på sin pappas födelsedagsmiddag. när vi gick upp från "stranden"  fick vi ett sms från jejja. hon kände sig som miss diss 2007 för att hon hade missat våran begravning.
sen satte vi oss på bussen och åkte till plattan där alla va tvugna att gå av. sen gick jag och sara till centralen och sprang till tåget och åkte till knivsta. saras mormor och morfar kom till knivsta och körde hem oss :D
nån som vill ta mig tillbaka till denna underbara dag?
sara och lovisa, tack för den här dagen! det måste vi gra om nån gång! (och nästa gång tar vi nog med oss linnea oxå)

Kommentarer
Postat av: Katten Lars

Hellå!
Har du varit inne på nya hemsidan Malin? (^_^)

2007-10-16 @ 20:03:47
URL: http://www.freewebs.com/testingtorsdagalive
Postat av: Anonym

Gå hit!

2007-10-17 @ 17:30:23
Postat av: Lovisa

Jag vill tillbaka, seriöst nu! Saknar er så sjukt mycket, varför kan inte ni bo här??

2007-10-17 @ 19:27:09
Postat av: Luigi

Malin, din blogg är ju rosa! Precis som vår hemsida inte är. Den är grön. Grön som det nagellacket du borde ha.

2007-10-21 @ 11:36:58
URL: http://testingtorsdag.blogg.se
Postat av: Lammstek (Nej, Luigi såklart)

Ska du gå halloween Malin?
I så fall vet jag ett bra bus. Hihi!
Man kan kasta potatis på de som säger bus.
Bus(s)igt va?
Mer bus!
Man kan lägga en fisk i någons brevlåda. Ha!
Man kan lägga någons favorithästs huvud i dens säng. Moahaha!
(Såg du Gudfadern igår Malin? Gissa vem som gjorde det! Jag!)
Man kan pilla in en lapp med något elakt på under dörren.
Man kan lägga citronmousse någonstans...
Man kan snyta sig på deras gräsmatta! Ooooh!
Jag kan MÅNGA fler, men nu orkar jag inte mer.

2007-10-21 @ 11:46:38
Postat av: Luigi Coco-Bang-Bang

Vet du vad jag fick upp som synonym till rolig i word?

BALL. Vadå ball!? Är man ball om man är rolig? Är man rolig om man är ball? Jag förstår inte.

2007-10-21 @ 11:54:14
Postat av: Luigi, Luigi, Luigi, Luigi, Luigi!

Gissa låten!
La lala la la la la la laaaaaaaaa
la lala la la la la la laaaaaaaaa
Mhemhemeh mhemehmhe mehe he he he he he he hehe hehemhe mhemhe heeeeeee

2007-10-21 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0