drömkonsert

jag kom på en sak.
lovisa ställde en fråga på bdb. "om du skulle ge mig nånting, vad skulle du ge mig?" som svar skrev jag: "en privat arkkonsert med lamont, waterdog och moto boy som förband. och självklart ska jag oxå få vara med och se konserten oxå."
lixom drömkonsert. och helt omöjlig är den inte heller. martin som är sångare i waterdog är ju the arks soundcheckare (han kan ju ha lite dubbeljobb den dagen), lamont har varit förband till the ark förut och många säger att lamont 'går i the arks fotspår', moto boy är ju just nu den som spelar istället för jepson för att han är hemma och väntar på att hans barn ska födas. så omöjligt är det ju inte att man får se dom här banden spela på samma scen samma kväll. fast man brukar ju inte ha 3 förband. och jag har aldrig hört att waterdog varit förband till the ark nån gång. men nån gång måste ju bli den första.
hoppas att dom nån gång kommer ha en sån konsert. få se alla sina favoritband samma dag. ja jag skulle ju bli glad jag bara får se ett av banden live (igen om det är the ark).
men ok det band jag helst vill se live är the ark (igen)såklart!

så, nu ska jag gå och packa

Kommentarer
Postat av: Vampyren Anders

Min drömkonsert skulle vara en festival och alla mina favoritlåtar skulle spelas där. Men jag har så många favoritlåtar att alla artisterna inte skulle få plats på festivalområdet.

2007-10-31 @ 19:10:10
Postat av: Olga Majsmieshviejskiev

Malin! Du har bytt design på bloggen ju! Jag gillade det rosa bättre. Du borde ändra tillbaka.

2007-11-03 @ 19:10:44
Postat av: Snoriga Luigi

Jag är sjuuuuuk! Värsta förkylningen ever!
Först för ett tag sen fick jag jätteont i halsen, sen gick det över. Allt var bra, trodde jag, men då! Då efter 2 dagar blev jag jättehostig och snorig mm. Ja uschanemej!

2007-11-03 @ 19:12:41
Postat av: Luigi

Nå Malin, hur var det bland hästarna?

2007-11-04 @ 22:08:56
Postat av: Latex Sara

Faan, Malin! Lill-Martin är ju inte soundcheckare (Det är ju min lilla älskling som hatar mig som är det!

2008-01-08 @ 11:25:05
URL: http://dreyra.blogg.se
Postat av: Latex Sara

Lill-Martin är ju LJUDTEKNIKER!

2008-01-08 @ 11:38:43
URL: http://dreyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0