glad

hej hej!
i lördags va jag på stan med sara och linnea :D när jag skulle gå till bussen för att möta sara (mamma körde mig in till stan en timme innan) såg jag att svavagallerian firade 15års jubeleum. så när sara hade kommit gick vi dit och satte oss på golvet. sen såg vi på när dansarna malin och david watson (dansade med peppe eng och anna book i let's dance). sen kom linnea och vi såg mojje! han va bäst :D dt började med att han sa att han hade ett litet soundcheck och frågade om vi visste vad det var. jag, sara och linnea (som älskar soundcheck) skrek JAAA! då tittade mojje på oss och sa: tonårstjejer, va gött! sen så stod vi där och lyssnade på när han sjöng, hoppade, klappadde händerna och sjöng själva. flera ggr så tittade mojje på oss när han sjöng :D det va även en, elr nej 2 ggr som mojje tittade på oss och sa något (t.ex. efter han ställt nån fråga och vi svarat.).
sen när mojje hade spelat klart så sprang vi till autografkön. vi fick autografer och så fick vi komma upp och ställa oss brevid honom och så tog vi kort.
sen så gick vi tipspromenad och fick varsin godispåse.
sen gick vi till autografstället för malin och david watson hade dansat en gång till och vi ville ha autografer av dom och kort. när vi stod i kön så gick mojje förbi oss och han stannade och sa: ha det så bra flickor. sen fick vi autografer av malin och david och så tog vi kort (sara har kortet).
sen så såg vi nanne grönvall. vi va dom ända som sjöng med i låtarna. då va dt flera som gav oss sura blickar. men man måste ju få sjunga på en spelning! (man hörde ju ändå nanne mkt bättre)
sen skulle vi ha nannes autograf och vi fick stå i kö jättelänge och alla trängde sig. men tillslut fick vi en autograf men vi fick inget kort.
sen så gick vi därifrån och vi va sugna på bio. så vi kollade när hairspray skulle gå och så bestämmde vi att vi skulle se den. sen åkte linnea hem till sig och jag följde med sara hem. hos sara sitter det the arkbilder lite överallt :D men en läskig sak är att hon har bilden på mig och ola uppsatt i köket.
sen åkte vi in till stan och hämtade ut biobiljetterna.
sen såg vi hairspray. den va jättebra! jag vill se den igen!
sen på väg till bussarna lekte vi med saras hårspray :D

mojje
vi och mojje :D (jag är inte så kort egentligen, jag böjde på bena så jag skulle komma i samma höjd som mojje. men linnea blir väl glad, hon ser lång ut ;))

Kommentarer
Postat av: Luigi

Mojje? Är det han från Nicke och Nilla? (Nicke och Mojje kanske det heter nu för tiden)

2007-10-22 @ 18:00:32
Postat av: Sofia

Har du börjat med sjalar? Jag ser många sådana nuförtiden. Fin T-shirt! Önskar att jag hade en band T-shirt. Camera Obscura!

2007-10-22 @ 20:53:32
Postat av: Sofia

Undrar hur gammal Mojje är? Säkert typ 35 men låtsas som att han är 23.

Tänk dig honom i svart dyr kostym:
Mojje: Den åtalade har mördat fyra personer. Dråp. Jag kallar in det första vittnet.
(Vittnet kommer in)
Mojje: Vad var du vid tidpunkten för det första mordet?

Svårt att tänka sig va?

2007-10-22 @ 20:57:35
Postat av: Lovisa

Haha, vad mysigt ni hade det! jag vill oxå.. kom genast och spruta hårspray på min mamma! :P

2007-10-22 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0