imorron :D

hej!

imorron åker jag och sara till hökebo :D 4 roliga dagar bland hästarna! idag måste jag packa. har redan börjat lite. men nu orkar jag inte packa mer så jag satte mig här vid datorn. oscar är hos en kompis så honom slipper jag idag :D

idag har jag verkligen knarkat låten beat heart. den är så fin! <3 gått omkring i några timmar och lyssnat på den på iPoden.

jag har tråkigt! längtar till imorgon! men jag får typ inte gå nånstans (iaf inte vara borta länge) för det är meningen att jag ska packa. sara frågade tidigare idag om jag ville följa med henne till stallet och titta på när hon rider men eftersom jag inte skulle komma hem förren kl 7 så kunde jag inte. jag måste ha packat ca hälften av allt innan mamma och pappa kommer hem.

igår köpte jag en ny hjälm (jag får ont i huvet av min gamla för den är lite för liten). när vi ändå va där på sporren (affären heter sporren) så köpte vi även en sån här luva som man har under hjälmen när det är kallt och så köpte vi 3-fingervantar. :D

åh jag saknar sommarens konserter! det blev bara 2 men det va 2 riktigt bra konserter! the ark, the ark, the ark! dt finns inget bättre band! vill gärna åka till nåt annat land för att se dom igen men jag får inte. ända chansen för mig att gå på en konsert iår igen är att konserten är i uppsala.

idag va lamont med på tv :D jag såg bara lite av deras uppträdande. det hade tydligen varit en intervju med dom innan oxå. varför missar jag alltid när dom är med på tv? dom var ju med på tv förra veckan oxå men jag missade dt. OCH reprisen! typiskt. men eftersom lamont varit med på tv så mkt nu så hoppas jag att dt ska gå att köpa deras första skiva (som kommer ut imorron) i vanliga affärer. för det är så krångligt att köpa saker på internet. en affär i sthlm kommer iaf sälja lamonts skiva för lovisa gick in i en affär förra veckan och frågade om dom skulle sälja den. dom i affären visste inte vilka lamont var men lovisa förklarade dt och då sa dom att dom skulle köpa in skivan bara för att lovisa ville det. hoppas att alla andra affärer köper in lamonts skiva oxå.

nu måste jag gå för att packa lite inför imorron. hejs!


Kommentarer
Postat av: Sara Salo

Åhhåhåhååhåh. Jag har spelat in tre intervjuer med Lamont. + när de spelade Golden daze och Take it back (Eller hette den Take me back? Hmmmm...)Muumss, de är så snygga. Längtar till trollhättan...

2007-11-01 @ 09:53:57
URL: http://dreyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0