har tråkigt

hej!
jag har tråkigt. har NO-prov imorron :( kan inget och dt hjälper inte att läsa. har läst dom där sidorna i NOboken flera ggr men inte har jag blivit så mkt smartare för dt. jag vill inte ha prov!

och håller på att bli förkyld. har ont i halsen och får lock för öronen hela tiden. imorron ska jag ha halsduk på mig i skolan.

men igår va sara här hos mig för första gången :D vi va på stvdagarna och åkte hanglider och sjöng jättehögt i den. och skrek lite gjorde vi oxå . dom som stod på marken tyckte nog att vi va knäppa. här i stv är dt inte så vanligt med folk som sjunger the ark-låtar så högt dom kan. vi va även med  på ett godisregn och ett godis/nalleregn. men vi fick inga nallar för småbarnen stod ivägen hela tiden. sen va vi hemma hos mig och sara åt här. sen åkte hon hem. hon berättade massor om hur det va i norrköping och hur det va att träffa ola och jepson (och martin fast sara hade inte tid att krama och prata med honom för hon pratade med och kramade ola och jepson istället) hon hade fått typ världens längsta kram av ola och jepson hade värmt hennes händer för dom va kalla för hon hade inte haft några vantar på sig och det va jättekallt. och jag fick en kram av sara och hon hade samma tröja på sig som när hon kramade ola (hon har inte tvättat den än) så nu har jag "fått lite ola på mig". och konserten hade varit jättebra och dom spelade jättemåga låtar bara för att det va turneavslut. och sara hade inte tömt kameran så jag fick se hennes filmer från norrköping :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0