hej hej

åh dt har hänt en massa saker som jag inte orkar berätta. en massa småsaker :) okej, nu vet jag att ni är nyfikna så jag berättar väl lite då ;)

1. jag har skaffat myspace :D myspace.com/nbmjo tror jag att jag heter. men dt är inte det som är den roliga saken. det roliga är att jag blivit vän med the ark där! jag är vän med en massa andra där med t.ex Lamont (jättebra band! ni måste bara höra deras låtar!), waterdog (även detta ett jättebra okänt band som man måste lyssna på! den som sjunger är en av våra favoriter, Lill-martin!) , sahara hotnights, sugarplum fairy, lill-martin, jens (i the ark!) + en massa andra goa människor :D <3

2. konfirmationen har börjat. lr den har inte börjat men dt va konfirmationsinskrivning igår.. på onsdag börjar dt på riktigt :)

3. jag har upptäckt att Laxén har en blogg :D

4. hm.. vad har jag mer gjort? jo jag och sara va på stan måndag förra veckan för att vi ville köpa waterdogs nya skiva som släpptes förra helgen. men vi kunde inte hitta den :/ och jag frågade hon som jobbar på rocks om dom har waterdog och hon som jobbade där visste inte ens att dt finns ett band som heter det! 

5.  jag har fått reda på att jepson ska bli pappa i november och kommer inte vara med på konserterna i resten av europa så jag tycker lite synd om dom som inte får se jepson. men det är ju bättre att få gå på konsert och inte se jepson än att inte få gå på konsert alls (som jag ;_; )

6. jag har kommit på att det var under one of us is gonna die young på grönan som jag fick vakten att lägga våran krona i trappan.

7. under all I want is you (på grönan) så böjer sig jepson ner och tittar på våran prinsesskrona!

ja, nu har jag nog inget mer att skriva.. hejdå!


Kommentarer
Postat av: Moa

URL till Laxen?
Jepson ser så rolig ut när hon kollar eran krona xD

2007-09-24 @ 21:43:31
URL: http://mola.bilddagboken.se
Postat av: Lovisa

Jag vill veta vad laxens blogg heter!
Och jag tror vår krona e känd nu! xD

2007-09-25 @ 15:54:16
Postat av: Tony

Nu har du äntligen skrivit, Malin!

2007-09-26 @ 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0