hej

hej!
igår va dt the arkkonsert i norrköping. den sista på turnen. jag va inte där. den va tydligen den bästa på hela turnen(den och huskvarna). sara, linnea, kristin, clara, marie och jejja va där. jag fick inte åka. var deppig över det hela dagen. sen träffade dom ola, martin och jepson efter! och kramades och pratade. jag ville vara där! sara hade slut på pengar på sin mobil så hon kunde inte ringa mig då heller. sen ca kl kvart i 1 så ringde sara och väckte mig och berättade lite om konserten :) . hon lånade sin mormors mobil bara för att ringa mig. hon är så söt :) . fast vi kunde ine prata så länge men lite mer än 2 minuter pratade vi iaf. åh jag ville vara där! men nästa år måste the ark ut på sverige turne igen! och då måste dom komma till uppsala. gärna som sista spelningen på turnen eftersom det verkar som om dom sista konserterna va dom bästa...

Kommentarer
Postat av: Luigi

Jag skämde ut mig idag.
Jag och Tony var på STVD och åkte Hangglider och så skrek jag allt vad jag hade för den var det läskigaste jag någonsin åkt och alla som var där hörde mig! Jag skämdes och hade jätteont i halsen för man fick åka jättelänge och jag skrek nästan hela tiden.

2007-09-01 @ 22:45:41
Postat av: Luigi

Har du läst Tony och Luigi, Malin?
Det finns en alla barnen-historia där. Om Malin.
Snart är det damfinalen i höjdhopp.

2007-09-02 @ 11:20:30
Postat av: Luigi

Malin!
Kommentera mera!
Du kan skriva vad som helst!

2007-09-02 @ 16:47:56
Postat av: Moa

Jag var inte heller där :'(((

2007-09-03 @ 19:39:12
URL: http://mola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0