jag ska försöka skriva oftare!

hej!
nu är det andra studiedagen :D sen 2 dagar helg :D jag tycker om när dom lägger studiedagarna innan helgen istället för på en tisdag lr nåt!

på onsdagskvällen åkte jag till linnea :D jag, linnea, stina och sara hade ett sleep over partajj där :D länge sen jag hade så kul! <3

tidigare på onsdagen hade jag so-prov. det gick jättedåligt. nästa vecka har vi matte och engelska prov. sen har vi noprov, spanska prov och en massa andra prov oxå! + en massa läxor! man har ju inte tid med att ha något liv utanför skolarbetet!

efter skolan och innan linnea va jag på första konfirmationssaker :D vi lekte en massa och så slutade vi med att vara inne i kappellet och ligga ner, vara tysta och tänka på våra liv. vi slutade med att tända ett varsitt ljus oxå. det va faktiskt ganska mysigt på konfirmationen och om en vecka ska vi åka på läger ! :D

snart är det höstlov och då ska jag och sara åka på ridläger hos thilde! jag längtar massor!

jag saknar sommarens konserter! vet inte hur jag ska klara mig till nästa år innan jag får se the ark igen! nån som kan övertyga mina föräldrar att låta mig åka till finland eller danmark och få se the ark?

hoppas att lovisa kommer på något bra datum att ha begravning för jag vill träffa alla igen! och att åka till stockholm är inte fel det heller! men alla ska ju göra saker hela tiden.

nu har jag målat om mina naglar! har ett lager rosa nu men jag ska måla mer men jag kommer inte på hur! något förslag?

Kommentarer
Postat av: Luigi

Jag tycker att du ska ta bort det rosa och måla dem gröna! Vad är det för begravning som nämns i inlägget? Vi har skrivit på TestingTorsdag Malin!

2007-09-28 @ 17:19:49
Postat av: Nbmjo

Luigi: jag vill inte ha gröna naglar! rosa är mkt finare! dom är chockrosa! det är en the arkknapp som dog och vi ska begrava den! (vi har detta som andledning att träffa varandra igen)

2007-09-28 @ 22:00:37
URL: http://mnablmijno.blogg.se
Postat av: Tony

Jag röstar också på grönt. Även om rosa också är fint. Ta båda två!

2007-09-29 @ 10:53:54
Postat av: Lovisa

Ja, jag vill oxå träffa alla igen!! Suck, alla ska ju göra olika saker hela tiden.. Men åååh! Kommer inte på något bra :(
Jag hatar att alla lärare ger en så mycket läxor..
och jag röstar
för rosa :D

2007-09-30 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0