22 april

hej!

idag i skolan hade jag först läsning som vanlig (hämtade ny bok. den verkar dålig) . sen svenska. jag är klar med min redovisning om shakespeare ska bara vänta på alla andra så ajg kan redovisa och några skulle upp till datasalen för att hämta bilder. då gjorde jag oxå det. när jag skrivit ut min bild satte jag mig brevid jenny som satt och sökte på olika namn på wikipedia. det var kul XD hahah många namn betyder saker med gud och andra kommer från bibeln. och martin betyder typ marsian Xd hahaha det var det jag lärde mig på svenskalektionen.

sen spanska. lyssna på redovisningar (jag ska redovisa på fredag) och sen lite arbete i boken.
sen väntade vi 10 min på att engelskan skulle börja och när åran lärare äntligen kom sa vi att vi ville äta och då fick vi det :D :D :D det känns nästan lite som om det är typ veckan innan sommarlovet för lärarna låter oss få rast lite som vi vill. iaf mari anne låter oss få rast när vi vill. och förra veckan städade vi bänkarna och klassrummet på en engelskalektion XD

lunch chicken kebab. äntligen något man kan äta! hahaha diskmskinen på skolan var trasig så vi åt på papptallrikar, plastbestick och plastmuggar :P

sen stack vi hem till martin och spelade eyetoy och åt chokladbollar. den här gången var vi väldigt jämna på eye toy! hann inte köra klart men  martin vann sista och ledde därför. alla andra kom på delad andraplats.

sen matte och no. matte och nolektionerna har verkligen blivit tråkigare nu. vet inte varför men så är det bara. och då är det inte så kul att ha matte/no i flera timmar.

sen var det inget klassråd så jag skyndade mig till bussen och åkte till stan. där träffade jag sara och linnea.
köpte 2 glassar (sommarväder, då köper man glass), blandade pärlor och gummisnöre. jag ska göra armband! när jag ser konsertbilder vill jag veta vilka händer som är mina om man ser 10 par händer och man vet att två av dom där händerna är mina. då vill man veta vilka som är ens händer så man kan peka ut det. därför ska jag göra armband! måste ha några klara när det är dags för timo. sen ska jag ha många armband med till sundsvall i sommar.

sara och linnea är roligast att gå på stan med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0