karlstad och aprilskämt

hej!

nu var det länge sen jag skrev...

i helgen var jag i karlstad. nathlie fyllde år så vi firade henne på lördagen. haha vi bakade så mkt saker så man orkade knappt tårtan XD sen på söndagen pantade jag och nathlie burkar och flaskor (tog hemmifrån henne, från malcolms jobb och nathlies farmor). vi fick ihop 196,50 kr!

i går var det första april. jag lurade inte nån i skolan (bara en liten sak som jag och martin tänkte lura frida med men det va sara som gick på det istället xD) så när jag kom hem lurade jag sara. hahahahahahhahahahahah det var kul! XD jag la upp våran msn konversation på bdb så där kan ni se vad som sas XD

idag var det konfa. tråk. på fredag är det nattvandring vid järlåsa typ. det kommer nog oxå bli tråkigt. me vi får se.

soprov på fredag. det kommer verkligen inte gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0