karlstad, skolan

helgen i karlstad var bra. orkar inte skriva så mkt om dtn :P hopppade typ en massa studsmatta och så var jag på bruksvik och shoppade lite. kan iaf stryka några saker på min lista nu.

  • sommar skor (ca 2 par fina sommarskor som man inte får skavsår av)
  • shorts (både snygga shorts och "vanliga" shorts som man har när man bara är hemma och slappar eller som man har när man typ spelar fotboll eller nåt)
  • t-shirtar och linnen (kan man inte få för många av. och jag har inte så många så det vill jag köpa!)
  • svarta/vita linnen med smala band (som man kan ha under typ allt)
  • väska
  • jeans! (alla mina är typ försmå eller har stra hål i sig.)
  • ny mobil (men jag ska få mammas nyaste för hon ska få en ny)
  • brolles skiva (eller så laddar jag ner den från piratebay när nån lägger ut den där)  har laddat ner från piratebay
  • biljetter till gatufesten (innan pappa ångrar sig!) (fast dom köper man på internet, inte på stan.)


  • alltså jag köpe shorts (2 par) och jeans (2 par) och sen så köpte jag ett nitbälte oxå :)


    skola idag (och igår fast det orkar jag inte skriva om nu)
    skolan idag var bra. först svenska. lyssna på redovisningar.
    sen spanska. inget läxförhör :D . spanskan är ganska okej nu för vi tränar just nu bara på ett stort prov (som är på typ allt vi kan) som vi ska ha i maj.låter långt men nej nej. vi har bara en vecka på oss efter praoen att träna på. (fan, jag glömde spanskaböckerna i skolan!)
    sen engelska men vi hade svenska redovisningar istället så vi blev av med dom. gick sådär för mig. var en av dom som fick mkt kritik men det hade jag räknat med.
    sen lunch. vårbuffé. äckligt. fick typ nån äppelkaka med men den mådde man illa av efter. sen gick vi runt halva skolan och letade efter nån lärare som kunde låsa upp klassrummet. tillslut hittade vi en, ellan hämtade sina pengar och jag, ellan, martin, frida och erik gick till konsum. fast på vägen dit började erik och ellan bråka lite typ så erik vände och då gjorde frida det med för hon sa att vi inte skulle hinna gå till konsum. vi skyndade oss dit, köpte 2 baguetter (en hel till ellan och en som jag och martin delade på). sen skyndade vi oss tillbaka och hann precis till lektionen (fast vi fick springa till skåpet för att hämta bäckerna).
    sen no. jag, ellan och frida skulle kolla om det fanns stärkelse, protein, enkla sockerarter och/eller fett i. majsmos stinker :/
    sen klassråd och sen slut!
    nu behöver jag inte se skolan på nästan 3 veckor (studiedag, röd dag, klämdag, prao 2 veckor) :D :D :D


    juste jag glömde skriva en sak. innan engelskan (som var en svenskalektion) satt jag på en stol och så drog martin bort den så jag ramlade ner på golvet. och så gjorde han så några gånger och sen en gång när jag låg där på golvet satte han stolen över mig så jag fick lite svårt att komma därifrån. men innan jag gick därifrån kom kalle med sin stol och ställde över mina ben så jag inte kunde komma loss XD hahaha men tillslut tog kalle bort sin stol och då kunde jag gå upp.
    sen lite senare satte jag mig på eriks stol och då kom martin och drog bort den me! och sen när jag låg där typ under bänkarna ställde han den så jag inte kunde komma loss för jag hade inte plats att böja benen. och sen kom erik och satte sig på stolen och vägrade flytta på sig XD men tillslut så gjorde han det och jag kom loss XD

    haha det här lät nog lite konstigt men kul var det iaf XD

    snart imorron är dte sista april. vad ska du/ni göra då?


    Kommentarer
    Postat av: ellaan

    erik börja bråka med mig den jäveln ska aldrig mer prata medhan ;o ..


    hahahha jaa vi har fångat gammelgäddan :D

    2008-04-29 @ 20:06:25

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0