måndag

hej!

idag har jag varit i skolan (som vanligt). det hände inte så mkt. vikarie på no:n som förstörde en sak som man såg ljudvågor med XD och vi hade ingen musik så jag, ellan, lollo och andrea gick till apoteket (ellan och lollo behövde ipren) och konsum (när man ändå var i närheten blev man ju sugen på godis) och lollo gick även till palmen för att se om dom hade coca cola zero på burk där. kalle hade gett henne 10 kr så att hon skulle köpa det åt honom. men det fanns ingen coca cola zero. varken på konsum eller palmen. så vi gick tillbaka till skolan (tuggande på japp). när vi kom tillbaka satt killarna och tittade i nån gymnasievalskatalog så då böörjade vi också titta i den och säga vad vi ville bli och så. jag har inte bestämmt mig vad jag vill bli än. jag vet inte ens vilken linje jag vill plugga. och om mindre än 10 månader ska jag ha valt. då ska allt vara klart... aja det är nåt jag ska försöka tänka på mkt.
oj nu kom jag helt av mig. vart var jag? juste. efter våran håltimme hade vi svenska. det är jättetråkigt på svenska nu. vi sitter och skriver om charles dickens. jag hatar författararbeten. det är så tråkigt! sen efter det hade vi spanska. det är grymt tråkigt och svårt nu. vi håller på att jobba (väldigt självstänmdigt) om olika realiatexter. den första texten jag hade ( handlade om flamenco) var väldigt lätt. men nu valde jag en jättesvår andra text som man inte fattar nånting av. den handlar om olika språk i spanien. och sen nästa vecka ska jag redovisa muntligt om båda mina txter. det kommer gå skitdåligt! det är i sånna här lägen man vill ha G. för om jag hade haft G hade jag bara behövt göra en text och den skulle jag fått redovisa på svenska. men nej, nu har jag VG och jag vill ju inte tappa mitt VG så jag får göra 2 texter och redovisa inför hela spanskagruppen på spanska. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0