ridning, skola, hos erik, konsertnyheter!, ride my wild heart - moto boy

hej!

igår ridning. dressyr. det gick ganska bra, man fick hjälp med programmet för ingen kunde det så det gick rätt så bra. när man inte red dressyrprogrammet var man ute med dom andra på ovalbanan. det var väl bra så länge man inte var nära en anna  häst för då började hästarna tävla mot varandra och det är inte så kul när man inte har kontrollen på hästen..

idag skola. på SO:n tränade vi att filma med bauans mobilkamera. sen på onsdag blir det riktig filmkamera. fast vi hade inte lika roligt den här so-lektionen som förra..
 
ingen spanska idag heller så jag, ellan, martin och rebecca skott gick hem till martin och spelade eyetoy. jag var dålig på det X) fast ellan var ännu sämre XD

muntligt NOläxförhör/prov. kunde typ allt men när jag svarade sa jag fel XD blandade ihop lite saker men det blev nästan rätt XD fast ändå fel :P

sen idrott. basket. tråååååk. vi har spelat det i flera veckor nu. fick sluta lite tidigare :D
sen skulle jag gå till palmen för att hämta ut min timobiljett och så tvingade jag med mig ellan och frida. men ellan villle att vi skulle vänta på erik så vi stod och pratade med eriks pappa (som är en av idrottslärarna på våran skola) i över en halvtimme. erik (och pär som går i B fast shan böt omklädningsrum) tog en långdusch. han/dom är ju värre än vad jag är när jag är hemma! och så visste dom ju att vi stod och väntade...
sen när dom var klara iaf dissade frida oss för att hon var tvungen att gå hem och gå på toa. sen gick vi 4 som var kvar till konsum för att dom andra ville köpa läsk. och då gjorde jag oxå det ;P. sen tvingade jag med dom till palmen så jag kunde hämta ut min timobiljett. sen tänkte jag gå hem men nej, ellan ville till erik och jag ville inte gå själv så jag följde med hem till erik. där gjorde vi inte så mkt. vi berättade för erik att han lyssnade på tjejmusik (3 mot 1 :P) och så jojjade vi (säger man så?) lite fast det var bara jag som kunde och sen så såg vi på simsons. jag och ellan ville träffa eriks hund men hans mamma var typ ute med den hela tiden så vi fick inte träffa den.
sen så var jag tvungen att gå hem för jag skulle äta. först vägrade ellan att gå men jag ville inte gå själv så jag tog hennes bankkort och började sätta på mig skorna. sen sa jag att hon inte fick tillbaka det om hon inte kom och då kom hon tillslut :P . haha jag är bäst på att få folk göra som jag vill :) . 

sen när jag kom hem höll pappa på att laga mat. grillat :D (vi köpte för ett litet tag sen en liten grill som är lätt att ta med sig och pappa använder den nu innan den stora grillen blivit tillräckligt varm för att kunna grilla i. (annars spricker den ännu mer.) och så pratade jag lite med pappa och då fick jag honom att göra ett bra beslut :D

pappa: den här grillen är bra den. mkt bättre än vad jag trodde att den skulle vara. 
jag: men måste vi alltså ut och campa i sommar (det var därför vi köpte grillen. för att ha med den i husvagnen)
pappa: mm
jag: jag tycker att vi ska åka till sundsvall. och så kan vi gå på gatufesten.
pappa: den 4:juli? ja men då säger vi att vi gör så. leta upp nån bra camping i sundsvall bara...

så nu är jag glad :D för jag ska få se the ark den här sommaren med! (+ att vi nog kommer vara där flera dagar så jag kommer även så se moto boy och en massa andra bra artister :D)  


3 bra saker med den här dagen: JAG FÅR SE THE ARK I SOMMAR :D , jag har fått min timobiljett :D , ingen spanska :D
just nu lyssnar jag på: ride my wild heart - moto boy (den släpptes som singel i måndags! och video till den kom oxå i måndags. här under kan ni se videon och lyssna på låten :D



Kommentarer
Postat av: ellaan

hahaha fan va mkt jag ville göra verkare som :o !! men varå , när vi ändå hade väntat i typ 1timme på dom kunde man lika gärna gå hem till honom xd

2008-04-19 @ 20:59:15
Postat av: ellaan

plus jag ägde fan er på eyetoy ! (a)

2008-04-19 @ 20:59:47
Postat av: Anonym

hahaha men du ville ju göra mkt. jag ville till palmen en du ville till konsum och du villle till erik och då följde jag med osv.

nej du är sämst på eyetoy! om det inte gick ut på att man skulle förlora men det gjorde det inte.

2008-04-20 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0