sol :D

förresten jag glömde skriva en sak!
jag kollade i sgelgel efter jag hade varit ute i solen och det verkar som om jag redan blivit lite brun. haha man ser att det är brunt efter linnets urringnig :P blev dock inge brun på benen eftersom jag hade jeans på mig :P har säkert fått  en massa nya fräknar nu oxå.. det vill jag inte! jag passar inte i fräknar och det blir bara svårare att sminka sig med fräknar. fast jag bryr mig faktiskt inte så mkt om mina fräknar längre. förr hatade jag när fräknarna började komma fram men nu tycker jag att dte är faktiskt helt okej för då vet man att man snart kommer bli brunare :D

aja, nu längtar jag till sommaren! eller nej, först ska det bli kul med timokonsert på fredag och sen prao. jag är taggad över att få flyga :D

Kommentarer
Postat av: ellaaaaaan

malin tänk på mig jag har fräknar , det är not najs

2008-05-03 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0