sommar påväg?

image114

skönt att dte inte är så här kallt ute längre. visst?
jag som älskar sommaren och hatar vintern är väldigt glad över att det är så varmt så man kan gå med t-shirt ute. att det är varmare ute än inne ett tag under dagen gör mig glad! nu är sommaren påväg. fast snart kommer det nog bli en kall och regnig period.. fast dte får det inte bli! för det har jag bestämmt! jag älskar sommaren. särskillt sommarkvällar. det är ungefär det bästa som finns. om man gör nåt roligt vill säga. fast på sommaren kan man vara ute länge och göra olika små och stora aktiviteter. tveka inte på att ringa mig på sommarlovet nån gång efter maten och fråga om jag vill spela kubb eller ta en promenad eller nåt. kanske ett kallt kvällsdopp i en pool? vad som helst. det värsta som kan hända är ju att jag har nåt annat för mig och då är det bara att ringa nån annan kväll :D förresten, det går även att vara med mig på dagarna på sommarlovet om jag inte är nånstans då. den här sommaren blir det nog ingen lång utomlandsresa men det blir nog ändå mer saker jag gör den här sommaren än förra sommaren (då jag "stressade" igenom den första halvan av sommaren och sen satt innomhus den andrahalvan). 
ridläger, gatufesten, karlstad nån vecka? sen har jag bestämmt att jag ska vara mkt med kompisar och så. några konserter blir det väll oxå. och några dagar tänker jag nog vara i sthlm bara för att dte är så kul där! grönan måste jag såklart till också. sara, linnea, lovisa, vill ni åka dit med mig så kan vi även uppleva lite minnen från förra sommaren?

Kommentarer
Postat av: Svarta Elefanten

Vi ska så till grönan i sommar! Jag ska bosätta mig hemma hos dig så vi kan vara tillsammans hela sommaren (A)

2008-04-21 @ 19:07:38
Postat av: Nbmjo

ja vi ska på grönan! och sen så bosätter vi oss hemma hos mig och hos er andra oxå så kan vi vara med varandra hela iden! :D :D :D

2008-04-22 @ 20:15:55
URL: http://mnablmijno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0