stan med sara och linnea

hej!

idag var det skola som vanligt. men en sak var inte som vanligt, det var ingen konfa idag! det var skönt. fast jag fick vänta jättelänge på bussen :/ ..

igår efter skolan var jag på stan med sara och linnea <3 . haha min mobil dog på bussen dit så jag sprang runt halva stan och letade efter linnea XD vi satt på max och åt glass / pommes frites / paj. och så lyssnade vi på musik (brolle :)) och läste i en tidning. och när vi satt där så kom sara :D .
sen gick vi runt på stan (gick i alla skivaffärer) och hade kul :d vi gick även in på hattbaren och provade en massa fula hattar XD
hahah det va jättekul på musikörat (heter affären så?) efter att vi hade gått runt i hela affären och kollat på skivor gick vi fram till han som jobbade i affären och linnea frågade om dom hade brolle jr skivor.
han svarade nej, den nya har inte släppts än. 
linnea sa: "men jag menade de gamla?"
"nej, men den nya kommer den 16!" 
linnea får flipp, hoppar runt och säger sedan skitglad :" nuärjaglycklighejdå!"
han säger"... hejdå..."
vi snubblar ut från stället, skrattande så att vi nästan trillar omkull.
hahahahhahaha det va jättekul XD linnea var så söt XD
inne på åhlens hittade linnea en ny brollesingel. solo i stockholm. jag bestämmde mig för att köpa en likadan. jag betalar båda för att linnea inte hade några pengar med sig. sen så när jag betalade så sa jag tll linnea att hon inte behövde betala tillbaka. det var ju ändå bara 20 kr. då blev hon glad :D sara köpte oxå en skiva på en annanaffär. tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter XD hon lånade pengar av mig :P
jag köpte även en dagkräm på åhlens. min var slut.

image112

sakerna jag köpte


sen när jag var hemma var även moto boy med på tv i typ 1 min. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0