valborg

hej!

sista april idag då. skönt att det inte är någon skola. tänkte åka in till stan och se på forsränningen men när pappa väckte mig klockan 8 ville jag bara somna om igen. dessutom skulle jag inte hinna duscha, äta, sminka mig och åka buss på en timme. för man måste vara där typ 9 om man ska kunna se nåt. så jag somnade om. vaknade vid 12. skönt att få sova länge för en gångs skull. tog en lång dusch, åt några mackor och satte mig vid datorn.
sen efter en timme tog brorsan datorn och jag gick ut och satte mig i solen och läste en bok.
det avr jätteskönt att sitta i solen. boken som jag började läsa var bra. sofies värld heter den. fast jag känner redan nu att jag kommer bli ganska hjärntvättad av att läsa den :P haha. smsade oxå till en massa folk samtidigt så trots att jag satt ute länge han jag inte läsa så mkt i min bok. dessutom gjorde jag ett avbrott när pappa kom hem med expressen och läste den istället.
sen gick ajg in till datorn igen och sitter här. orkar inte festa med några kompisar ikväll så jag ska fira med pappa och grannen. och så kanske jag går till kasen senare om jag orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0