bara för att det regnar så mkt

bara för att det regnar så mkt så (lyssna noga nu för det här är första och säkert sista gången jag säger detta) jag tycker nästan lite synd om de som är på reggaefestivalen. så mkt som det regnar nu. (fast jag skulle inte bry mig om lite regn om jag fick ser mina favoritband ;)) reggeafestivalen är uppsalas enda festival. kul för oss som lyssnar på bra musik. jag tycker uppsala borde ha en stor och bra festival! gärna inne i stan (som gatufesten i sundsvall) eftersom det är så lätt att ta sig in till stan.
nån som håller med mig? det händer ju aldrig något roligt här.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Asså, men tanke på att Uppsala faktiskt är Sveriges fjärde största stad så... Ja, dom borde ordna någon slags festival.

2008-08-08 @ 11:46:51
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0