dammsuga(?) och borttappade skor

pappa säger att jag måsta dammsuga husvagnen. han säger att den är lite smutsig innuti. jag tror inte på honom.

och sen så tror ajg oxå att 2 par utav mina skor har försvunnit! jag hade med båda på ridlägret (och därför låg de i samma påse) och jag vet att jag tog med dom hem. men nu kan jag inte hitta skorna varken hos mamma eller pappa. det var inte världens snyggaste skor men det var sköna skor. ett par sneakers (som är rätt utslitna) och foppatofflor. sneakerserna behöver jag när vi har idrott utomhus i skolan och när dte är för kallt eller för blött för att ha converse och foppatofflorna är perfekta skor att ha när man åker och badar (har bara ett par flip-flop och jag bor på 2 olika ställen så jag måste ha mina foppatofflor) eller när man bara är ute i träfgården eller nåt. de är ju riktigt sköna att gå i.
aja som tröst kan jag iaf säga att foppatofflorna var kopior från thailand så de var ju inte dyra :P men jag vill ändå hitta mina skor!

Kommentarer
Postat av: felicia

kasta foppatofflorna malin!

2008-08-07 @ 18:20:46
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: En halvtimme, Malin. xp

2008-08-07 @ 18:43:52
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0