ett år sen, 11 månader sen, en månad sen

för exakt ett år sen hade jag precis sett min första the arkkonsert. vilken lycka! det avr en underbar konsert och redan i bilen hem frågade jag mamma om jag fick gå på konserten på grönan mindre än 2 veckor efter...

för exakt 11 månader sen var jag lite chockad över att jag bara nån timme tidigare träffat ola salo för första gången. jag var helt själv när jag träffade honom. jag ringde till sara och sen fick sara prata med ola i min telefon. sen kom sara ett tag efter att han hade gått...

för exakt en månad sen hade det nog precis slutat regna(?). mando diao skulle precis börja spela och efter mando skulle the ark spela! jag stod på första raden och vi höll på att bråka med några om våra platser. en tjej som hade stått under våran kartong när det regnade försökte tränga in sig på våra platser. men till slut hamnade hon bakom iaf. vid 12 på natten började den bästa konsert jag någonsin sett. the ark är bara för bra!


3 the ark saker har hänt mig den 4e. 4/8 2007, 4/9 2007, 4/7 2008.
undrar om det händer något the arkrelaterat den 4 juni nästa år eller den 4 oktober iår?

(jag kan även räkna upp andra händelser som hänt den 4e. t.ex. den 4 december 2007 fick vi lägenheten..)
den 4:e händer det saker.

Kommentarer
Postat av: kristin

så himla coolt,

4 borde vara ditt lyckotal! :O)

2008-08-04 @ 22:30:43
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0