ett år

glömde nästan bort att det var 17 augusti idag :o
vet ni vad det betyder? det betyder att det var exakt ett år sen the ark spelade på gröna lund! ett år sen min andra the arkkonsert. ett år sen jag träffade linnea, lovisa och kristin för första gången. vänner som jag alltid vet kommer finnas där <3 . sen träffade jag såklart många andra oxå :D .
17 augusti 2007 var en bra dag. en av de bästa dagarna i mitt liv. 17 augusti 2008 (altså idag) sitter jag bara hemma och tar det lugt. återhämtar mig från några dagar där jag varit med kompisar dygnet runt. men ett år sen, det var en bra dag!

här är en bild från den där underbara dagen <3. jag fick typ inga bra bilder den där konserten men det gör inte så mkt. huvudsaken är minnet från en dagen.


gå gärna tillbaka i min blogg och läs vad jag skrev om den 17/8 2007. tror att jag skrev 3 långa inlägg och de är säkert jobbiga att läsa. men om ni har lust så är det bara att göra det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0