första skoldagen

första skoldagen idag då.
kul att träffa alla igen :)
nu är jag tydligen i andra halvan av klassen oxå fattar inte riktigt hur det där funkade, vi var 3 st från grupp 1 som hamnade i grupp 2 nu :o . det blir lite konstigt :P
jag gillade inte de nya klassföreståndarna. särskillt inte hon med de stora ögonbrynen. och den andra klagade på våra mobiler hela tiden. men klockan i klassrummet funkade inte så vad skulel man annars kolla klockan på. mari anne (eng och sv lärare. inte klassförståndare) sa åt oss att kolla klockan på mobilerna men lottie sa åt oss at vi skulle ha avstängda mobiler. hur ska de ha det?

efter 2 timmar prat och sånt (de nya klassföreståndarna skulle ju presentera sig) var dt vanliga lektioner. dvs musik (körde "så ska det låta" killarna mot tjejerna. killarna vann men det var orättvisa regler) sen var det engelska halvklass. sen lunch, SO och klassråd. vet inte hur många betygskriterier jag fått höra idag. och lärarna drog ut på klassrådet så vi slutade 14.30 isf 14.20 som vi ska. dumt!

sen var jag så hungrig när jag skulle hem att jag knappt kunde gå till busshållplatsen, åka buss och gå hem från bussen. jag åt ju mat i skolan! tydligen var det inte tillräckligt.
imorron går vi i skolan till 15.20. då ska jag ta med mig godis eller nåt att äta på bussen,

Kommentarer
Postat av: kristin (men jag tycker inte att elsa är bäst)

nu komanterar jag bara för att du är så jobbig och tjatar om att jag ska göra det! :@



MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

stackare, jag gillar inga lärare. dom tror alltid att dom vet bäst. -.-



Puss på dig, och hoppas att dina klassföreståndare blir snällare och nopprar ögonbryna. ;D

2008-08-19 @ 20:32:50
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0