fredag

idag är det fredag. i skolan hade vi orientering. jag HATAR orientering! och det regnade hela tiden. kul för oss att gå i skogen då. och nej, de lägger inte kontrollerna vid stigar utan man måste gå ifrån stigen rakt ut i skogen och upp på en kulle eller leta bland 1000 träd efter en sten som kontrollen är vid. vi kom tillbaka till startplatsen 15 min efter lektionen hade slutat och då var det en kontroll vi inte ens gick till.
aja, när vi var påväg till skolan sen fick jag åka med janne i bilen så jag slapp gå.
sen avr det bara skynda sig att äta lunch och sen till nästa lektion.

idag har min katt hampus namnsdag :D grattis till honom <3

och även min kusin fyller år idag. ska snart åka och fira honom.

Kommentarer
Postat av: kristin

jag hatar oxå orientering.

i sjuan så blev jag alltid jätteförsenad så jag missade Franskan ibland, haha synd! :D

men vi har det alltid på våren och oftast när det är hur varmt som helst så man dör av värme, det är inte kul!

2008-08-29 @ 18:32:43
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: kristin

GRATTIS till hampus och din kusin! ;D

2008-08-29 @ 18:34:17
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0