fredag

skola idag igen då.
skulle ha spanska direkt på morronen (8.20) men eftersom vi inte hade nån aning om vilken sal vi skulle ha spanska i väntade vi tills det ringde innan vi ens började gå mot CD-enheten (vi visste att det skulel vara där nånstans). haha vi kom typ 10 min sent men det gjorde ionte så mikt eftersom det avr första spanskalektionen. den nya spanskläraren verkar snäll och gav oss en rast mitt i lektionen för att vi hade "lång" lektion (55 min). (haha ingen annan lärare skulle ge oss rast mitt i lektionen om lektionen var 55 min. bara på 2 timmarslektioner kan vi ibland får rast)

sen hade vi matte (maria var borta idag så vi fick ha synnöve (stavning) som lärare. hon är en av dom som gjort matteboken. hon är typ hur smart som helst.

sen idrott. fortsatte med dagislekar på idrotten XD hahah det är tydligen dte ända den här idrottsläraren kan. men det är lite kul ändå. lollo fick en glidtacklig av jesper så hon fick sig en flygtur och stukade foten och eriks tröja gick sönder. hahah den leken där det hände var väl kanske inte en dagislek men allt annat var för dagisbarn. XD

sen lunch. den avr rätt god faktiskt. det är ovanligt! :O

och sen var det svenska. vi fick börja läsa en bok. sen kommer vi arbeta med den där boken sen så det kanske inte blir så kul men det är rätt skönt att bara sitta och läsa.

sen slutade skolan och vi fick gå hem :D skönt att sluta veckan med korta dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0