jag borde

blogga om sommarkrysset men just nu orkar jag inte. det var iaf väldigt kul! oskar var hur bra som helst men det kändes lite konstigt med trummor och dansare och allt. första minuten då det bara var oskar och karin var bäst.
det spöregnade i några timmar under dagen oxå. det var inte trevligt alls. de visade oss i närbild på tv. jag var inte snygg på nåt sätt. haha att man alltid ska vara som fulast när det är tv. hoppas att det inte var så många som såg. fick några sms från folk som hade sett mig men jag hoppas att det inte var så många fler :)

skriver mer om sommarkrysset och dagen efter (dvs idag) imorron eftersom jag inte orkar skriva mer nu.

puss hejdå! (saknar alla redan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0