jobba?

idag när jag och linnea var på stan kom det fram en till oss och gav oss ett jobberbjudande. vi fattade inte riktigt vad det var men vi skrev på en lista och de ska ringa mig och linnea imorron. hoppas de inte ringer så tidigt för vi vill ju hinna prata med varandra om det innan. linnea säger att hon letat efter jobb länge och jag säger ju inte nej till ett sätt att tjäna pengar. vi kan ju iaf kolla vad det är för nåt. och om vi nu ska jobba på det där stället så gör vi det tillsammans. right?

Kommentarer
Postat av: linneaaa :D

Klart vi jobbar tsm :D fan, vi ska bli ett super team!

"Hej, jag heter linnea och jag ringer ifrån blablabla, vi undrar om du är intresserad av strumpor eller kalsonger?"

"hejdå." Klick.



hahah :D xD

2008-08-14 @ 09:01:05
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0