klippt

skola idag då. jag hatar verkligen att några 6or och 5or har sina klassrum på min skola utan att höra till skolan. de tar upp alla klassrum! nu har vi alla lektioner på sjuka ställen. som vi har läsning en gång i blå no-sal. då kommer ju alla glömma sina böcker. vi har engelska på 2-3 olika ställen och då kommer ju böckerna vara på fel ställe hela tiden. jobbigt!

sen efter skolan åkte jag in till stan och klippte mig. det blev för kort... aja, det växer iaf kommer bara se lite sjuk ut på skolfotot. eller så är det bara som jag länner nu men jag kommer nog vänja mig vid det snart. hoppas det

Kommentarer
Postat av: kristin (men jag tycker inte att elsa är bäst)

det blev säkert fint. du är fin i allt! <3<3<3<3

lägga upp en bild? ;D

2008-08-21 @ 19:24:42
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: hahahaha, jag skulle se nataniels piercing. xD

2008-08-21 @ 20:01:13
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0