lång skoldag

varför ska de plåga oss med att börja veckan med en av de längsta dagarna? från 8.20 till 15.20.
kändes som om jag skulle somna de 3-4 sista lektionerna. så trött var jag. aja, jag klarade det iaf!

vi tog även skolfoto idag. fotografen var värsta konstig och pratade med oss som om vi var 2 år. vet inte alls hur klassfotot blev men det enskillda på mig blev jättefurt! först tog hon från ena hållet och sen tyckte hon att jag skulle sittat åt andra hållet och så tog hon ett kort. och det sista kortet var det det skulle bli och jag fick inte säga nåt om det :O och jag är helt säker på att det första blev bättre.
och jag har en rosa t.shirt på mig idag. det tänkte jag inte på i morse men när vi var där kom jag på det! nästan alla andra hade svarta kläder och så kom jag där med rosa. minst halva klassen hade rosa kläder. så nu kommer jag synas jättemkt på kortet. och så stod jag brevid becci som blivit hur brun som helst på sommarlovet. så jag kommer även se väldigt blek ut...

har ni tagit era skolfoton än?

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, jag har tagit det och det ska vi inte prata mer om. :)

2008-08-25 @ 16:27:17
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0