lista :P

Namn: Malin
Ålder: 15
Längd: 1,69 tror jag
Smeknamn: typ alal säger malin. förutom vissa i klassen då som säger molly ;)
Hårfärg: mörkblond/ ljusbrun?
Ögonfärg: mörkblå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: tror det
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Nej
Sett vita huset: Nej

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt!!!!
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: haha ajg är sämst och vet inte hur tusensköna ser ut så jag säger rosor ;)
Vår eller höst: Vår (för då är det snart sommar!)
Historia eller vetenskap: Vetenskap
Matte eller engelska: matte


Gillar du att:
Ge kramar: Ja!!
Ge massage: nej
Gå promenader i regnet: ibland

Favorit:
Rum i huset: där daton är
Band/Artist: The Ark!, Moto Boy, Lamont och fler
Månad: juni, juli, augusti (början av augusti)
Mat: typ tacos
Dricka: cola? cider? hallonsoda? asså det är olika beroende på vad jag vill ha :P
Godis: choklad!
Tidning: olika
Film: tjejfilmer :P
Kändis: samma som jag skrev på favoritband/artist

De senaste 24 timmarna har du:
Gråtit: nej
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: kanske..
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja! alltid <3
Kramat någon: Nej
Kysst någon: Nej
Ätit: Ja

Inom de 48 timmarna..
Har du haft ett seriöst samtal med: ingen..
Kramat någon: nej :O
Skrikit: tror inte dte :P
Kommit sams med dina föräldrar: Ja
Bråkat med en kompis: nej, lite småtjafs bara

Vad..
Har du på dig idag? jeans, blått linne, bh, trosor
Har du gjort under dagen? duschat, tv och dator
Har du för frisyr? utsläppt
Ska du göra innan dagen är slut?ingen aning
Längtar du till? HELGEN!
Ska du göra nu? nörda framför datorn x)
Vill du göra i helgen? sommarkrysset! och det ska jag oxå! med dom bästa (minus linnea..)
Vill du jobba med senare? ingen aning 
Åt du senast? makaroner XD
Tycker du om personen du tog denna lista från? JA!
Är det allra bästa med dig? ingen aning
Ogillar du hos dig själv? det mesta :P
Är din vanligaste fråga? va? XD

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: ridläger, bulgarien, rigakryssning, the arkkonserter! <3
Svär du för mycket: ja
När duschade du senast: idag
Vilken färg är det på dina byxor just nu: mörkblå jeans
Vilken låt lyssnar du på just nu:  chris brown - forever (lyssnar på p3star)
Vad hände precis: jag svarade på förra frågan
Vad är bredvid dig just nu: trappa
Hur ser ditt skrivbord ut: STÖKIGT!
Har du en lavalampa: nej. ville ha när jag var liten men jag hade aldrig någon :P
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: någon som betyder mkt
Hur är vädret just nu: regnigt och kallt :(
Person du kan skratta riktigt högt med: Kompisarna
Vad gjorde du igår kväll: satt vid datorn och chattade med en massa roligt folk :D
Vem pratade du sist med: oscar
Vad är du beroende av: Musik!
Var skulle du vilja åka: till ett varmt land!
Vill du ha barn: inte nu iaf
Vad ska dom heta: ingen aning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0