lite latare idag..

ställde mobilen på ringning 9 men då ville jag sova lite till så jag satte alarmet på 9.30 istället. sen när jag vaknade då var jag jättetrött och låg och kollade på tv ända tills klockan blev 12. efter det kände jag mig nästan tvungen att gå upp. imorron måste jag gå upp tidigt för att fixa lite saker innan jag ska ner till stan och träffa felicia, kristin och sara. sen blir det väl stan i några timmar och sen åker jag och felicia hem till mig och sover. sen upp tidigt för att fixa oss och åka till grönan. bussarna från storvreta till uppsala gick sämsta tiderna så vi får sitta på stationen och vänta i ca 25 min innan vi åker till sthlm. där träffar vi lovisa och lite annat folk och är där hela dagen och ser på sommarkrysset :) (säg till om du ser mig i bild på tvn.)

sen efter sommarkrysset kommer pappa och hämtar oss och kör hem till mig och då sover felicia, kristin, sara och jag i husvagnen. då blir vi väl uppe länge oxå :D

det är typ mina helgplaner. imorron och iövermorron är det som gäller altså!


Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Men man kan väl stänga av så att det inte vibrerar under alarmet? och att vibrationerna annars är på? haha, jag vet inte ^-^ så är det för mig iaf, men vi har kanske inte likadana tele heller :) ha en bra dag!

2008-08-07 @ 14:09:58
URL: http://heltutansorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0