mean girls

åkte för nån timme sen till mamma. när jag kom hit såg jag dirket att mamma tittade på mean girls så jag satte mig i soffan och tittade jag med. den filmen är rätt bra men jag har märkt att jag vet exakt vad som händer hela tiden nu XD haha. och den är ju inte jättebra egentligen. den är bara.. bra.

imorron ska jag på stan med linnea. skolan slutar redan strax efter 11 för mig imorron (halv studiedag) så jag kommer nog äta lunch på stan och gå runt några timmar. alla som vill hålla mig sällskap från 11.30-12 nångång till 15 får gärna göra det ;) .

Kommentarer
Postat av: kristin

haha ja, mean girls är bra! ;D

2008-08-26 @ 21:03:10
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0